Figyelem!

az oldal jelenleg átalakítás miatt szünetel.
különválasztom a tortás dolgokat.
hamarosan friss ötletekkel, receptekkel, tanácsokkal jövök vissza.

2011. október 17., hétfő

Joghurt helyett - turmix

Amikor Encsi joghurtot eszik, Boti is azt akar.
Kínomban találtam ki ezt, mert a nagynak attól még szüksége van tejtermékre, hogy a kicsi nem ehet. És mindig nem eheti titokban.
Botijoghurt
A nyáron leginkább a következőképpen készítettem:

Összedaraboltam

  • 1 fél őszibarackot vagy nektarint
  • 1 fél banánt és megszórtam
  • egy csomag vaníliás cukorral 
  • és felöntöttem a poharat rizstejjel (2 dl-ig)
Összeturmixoltam, és Boti szívószállal szürcsölte be, vagy az Actimel-es miniflakonból megitta.

Ezen kívül meggyel (több cukorral) és eperrel és almával (+fahéj) is készült ugyanígy banánnal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése