Figyelem!

az oldal jelenleg átalakítás miatt szünetel.
különválasztom a tortás dolgokat.
hamarosan friss ötletekkel, receptekkel, tanácsokkal jövök vissza.

2011. október 16., vasárnap

Csokipuding

Talán banálisnak tűnik, hogy puding receptet teszek fel, de bizony fel tudja adni a leckét, ha tej és szójamentesen akarsz készíteni, ráadásul nem teszed bele semmibe, csak kanalazósnak készül.

Több módszerrel is készítettem: kakaós pudingporral, vaníliással +kakaó, vízzel és különféle tejekkel egyaránt.
Hoztam a tutit.

Hozzávalók:
  • 3 dl zabtej (DM-ből) vagy rizstej (Rossmannból) +pici a pudingpor feloldásához
  • fél tábla Fin Carré étcsokoládé (oldalsávban megtalálható, miért)
  • 1 csomag pudingpor
  • kis cukor


A 3dl folyadékot felmelegítem, és elolvasztom benne az összetört csokit. A vaníliás pudingport egy-két kanál cukorral elkeverek, majd egy picike hideg zabtejjel csomómentesre elkeverem és mikor a csoki elolvadt a tejben és jól felmelegedett mehet bele.
Én hangulatkeltés céljából kis kávéscsészékbe tettem. Boti imádta, és Encsi is kikönyörögte az egyiket a Danette után :-)
3 ilyen csészényi lett.

1 megjegyzés:

  1. Nagyon ötletes! Ügyes vagy!

    Hoztam neked valamit, amit tuti ki fogsz próbálni! :)

    http://era85konyha.blogspot.com/2011/10/tocsni.html

    Kóstold meg, mert nagyon finom, és Boti is ehet belőle! A barátnőmtől tanultam. És azt mondtam már, hogy imádja a blogod?????

    VálaszTörlés