Figyelem!

az oldal jelenleg átalakítás miatt szünetel.
különválasztom a tortás dolgokat.
hamarosan friss ötletekkel, receptekkel, tanácsokkal jövök vissza.

2012. május 13., vasárnap

Pide

Az ötlet Limaráé, mostanában ő készített ilyet, s gyakran fürkészem a blogját ötletekért. Az eredeti itt

Bevallom, nem az ő receptjét követtem végül, hanem az anyósomtól tanult pizzatésztát használtam fel:

Hozzávalók:
  • 500dkg liszt
  • 1 púpos kávéskanál só
  • 5 dl víz
  • 1/2 élesztő
  • 1 kk cukor
  • 1 tojás
  • 2 ek olaj
A lisztbe teszem a sót, összekeverem, az élesztőt egy kis vízben a cukorral felfuttatom, hozzáteszem a liszthez, beleteszem a tojást és összedolgozom, mikor kezd összeállni beleteszem az olajat, és szépen kidolgozom.
Hagyom kelni egy kissé, majd 3 részletben kinyújtom. 
A kinyújtott tésztát kb 10*10cm-s négyzetekre vágom pizzavágóval.

A következőkkel töltöttem meg:
  • baconkockák
  • mindenféle zöldségek, én mirelitet használtam: zöldborsó, kukorica, répa, gomba és brokkoli került rá
  • magunknak sajt került még rá.
Fogok egy négyzetet, ráteszek egy kevés tölteléket, összecsípem a csücskét és kis csónakot formázok belőle.

Nagyon finom lett, és mindenki rajongott érte.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése